Lagu mengurangkan Keserabaiaan Otak

Tobat tak mau dah guna beta-beta nih.!!

beta..alah..sekali lagi..GUA.gua da tak mau dah guna beta dalam blog gua ni.tak pasal-pasal gua kene cekup dengan bro-bro polis lak nanti.biasa la.skang kan tengah panas isu budak plkn mengaku anak tengku mahkota pahang ari tu.perghh..tobat gua tak mau guna dah beta-beta ni lagi.

tapi gua tengok budak plkn tu bukan maen pandai lagi bliau gebang orang.siap bagikan pangkat kat budak-budak bliau lagi.gua pon penah gak gi plkn dulu.tapi tak terpikir lak gua nak buat macam tu.kalau la gua terpikir,gua nak mengaku yang gua ni anak...anak...anak sape-sape pon gua tak kisah la..janji membawa kepentingan kat gua.hahahha.pe macam.kalau macam tu hooi-hooi pon tak de la sombong-sombong dengan gua.nak tau sape hooi-hooi..pi tanya budak plkn sekali ngan gua..

0 comments:

Post a Comment