Lagu mengurangkan Keserabaiaan Otak

Blog Scootnoto Melebat ke nih..?

Jap-jap...jangan rasa tesalah taip atau terpeleot jari ketika menaip..sesungguhnya anda memang berada di Scootnoto Melebat.Ya..gua da tukar template gua supaya sedap mata memandang dan mengurangkan keserabaian minda dan fizikal lu orang yang memang dah memang sejak azali lagi begitu ditambah pulak apabila membaca blog gua ni.


Tema yang gua kenakan pada blog gua ni tak lain dan tak bukan bertemakan warna 'Sheng' atau lebih dikenali dengan warna oren oleh kaum manusia yang bernama melayu.ni kaler fav gua masa kecik-kecik dulu.kalau suka angkat tangan dan laungkan 'GUA SUKE KALER BLOG LU!!' dan kalau tak suke pon sila la ulang ayat yang sama sebab yang tu saja yang bleh lu smua laungkan.

1 comments:

momoc said...

GUA SUKA KALER BLOG LU!!

P/S: walaupon oren 2 leh kira 5% je dri warna cokelat yg 95%.bhahaaha~

Post a Comment