Lagu mengurangkan Keserabaiaan Otak

Kisah gua dan Gambar

Gua baru je lepas usha gambar time PLKN dulu kat page member gua dan gua dapati haram satu pun takde gambar gua.Gua syak tukang amek gambar tu memang tak suka amek gambar makhluk yang indah-indah.

Gua pikir-pikir balik,gua sedari gua memang kurang sangat ambik gambar dalam hidup gua.Jarang sekali muka gua menghiasi album-album yang terdapat dalam handset yang bermega-mega pixel apatah lagi megatron.Disebalik rakan-rakan yang suka mencapap taktala cover kamera dibuka,gua lebih suka melarikan diri dari himpunan yang sedang posing muka kiut sambil dua jari peace dilabuhkan di dahi mahupun pipi.gua pun tak tahu kenapa gua melarikan diri.Handset gua sendiri yang dilengkapi kamera tahap Masyaallah punya megapixel pun tak sampai 100 lagi gambar sejak gua beli.kalau orang lain gua cakap lu,100 gambar tu dalam sehari je sebagai contoh Dr Memek.

Tapi bila difikirkan balik,ambik gambar ni satu yang penting.Banyak memori-memori best dalam hidup gua hilang begitu saja sebab sikap gua ini.Gua sekolah SBP tiga tahun,gambar.??..haram.!! Sekolah atas bukit...??ada la sikit,tu pun event penting-penting je.PLKN 3 bulan...ada sikit,tak sampai 10...Itu pun dengan awek-awek cun.

Kalau ini berterusan,tak bolehlah gua nak melebat dengan anak-anak gua nanti.maklum la,budak-budak zaman moden tak boleh nak gebang senang-senang.kena ada bukti baru real cerita.Mulai hari ni,gua berazam nak ambik gambar banyak-banyak,kalau boleh gambar gua tido pun gua nak set timer kasi nampak sikit jalan hidup gua..

nota kaki : Blog Scootnoto Melebat pun masih belum merasa gambar gua didalamnya..satu hari nanti..satu hari...~~

0 comments:

Post a Comment