Lagu mengurangkan Keserabaiaan Otak

Orientasi Gambar dan Mukabuku

"Kenapa ko nak kaco idop ak.Semua cite ak ko cite kat orang.Skang ko bukak lak pasal family ak pastu kasi tau orang lain.ko igt ak ape.!!"

Begitulah post 'kakak' gua yang tibe-tibe menyentapkan perasaan gua kasi panas lain macam.kalau 'kakak' gua dak post pasal orang menyibuk hal family ni memang gua alergik sikit.Gua dengan rasa panas teros mengomen berbunyi

"Ni sapa yang duk men family2 ni ha..??ang kasi tau sket biaq dia kenai sket family ang", tulisan gua di ruangan komen disertakan bersama hayunan cergas cursor ke butang comment.

Memandangkan google chrome gua ada extension FB photo zoom, gua sekali lagi menghayunkan cursor ke gambar profile beliau.

**************

Dengan pantas gua remove balik komen tadi dan sepantas cheetah gua remove 'kakak' gua dari mukabuku gua beserta tumbukan padu kearah screen laptop sampai berlubang..
































***********
Zoom2 je gua dapati yang gua sangkakan "kakak' tadi bukan lah Kakak gua tapi seorang awek yg bru sahaja fren dengan gua.Pasti awek tersebut menganggap gua tak betol sebab komen marah tak tentu pasal kat mukabuku beliau.~~



P/s 1: Dalam hal ni gua salahkan orientasi gambar awek tersebut yang sepesen dengan orientasi gambar mukabuku kakak gua.Sape suh pozing same dan berlatar belakangkan pemandangan yang sepesen..??

P/s 2 :Potograper mana yang cipta pozing sepesen tersebut sila jumpa gua.Gua nak sepak muka kasi darah keluar ikot telinga...

0 comments:

Post a Comment